Egy elképzelt TV és online magazinműsor arculati anyagainak kifejlesztése és a folyamat bemutatása. Kötelező elemek:
- blog létrehozása, témához illeszkedő fejléccel
- fotók - minimum 50 százaléka saját készítésű
- mozgóképes elemek – főcím, feliratozás, vége főcím
- logó, logó használatának szabályai
- arculati tipográfia
- arculati színrendszer
- levélpapír, vagy egy másik kommunikációs felület
- névjegykártya, vagy egy másik kommunikációs felület
- az arculat kialakulásának menete, vázlatok, ötletek is.
A Decanter egy elképzelt bor-, és élménymagazin, amelynek mozgóképes arculati rendszerét valósítottam meg. A minőségi borfogyasztással, a kapcsolódó gasztronómiai és kulturális élményekkel foglalkozik - borvacsorák, fesztiválok, pincelátogatások során – érthető, szórakoztató formában, mégis egyfajta edukációs célzattal próbálja a nézők ízlését, gondolkodásmódját kibővíteni és terelni.
A Decanter egy heti rendszerességgel megjelenő 30 perces TV magazinműsor, alkalmanként 3 fő témával foglakozik:
- a borász (elsősorban másod-, harmadgenerációs fiatal borászokkal és boraikkal ismerkedünk meg)
- a kapcsolódó ismeretek (miért? típusú kérdések, eredet, terroir, pincészet, szőlőfajta, környék)
- gasztro-, és kulturális élmények (pl. somalier-, konyhafőnök-, klubok-, fesztiválok ajánlatai, mit - mivel? mivel ne? kérdéskörök)
A kreatív koncepció fiatalos mind elemeiben, mind színvilágában, de bíboros színei és a háttér textúrája hangulatában a borhoz kapcsolódik.
Az arculati kézikönyv az alábbiakat tartalmazza:
- logó
- névjegykártya
- boríték
- levélpapír
- egyéb kommunikációs elem (CLP)
- főcím animáció
- feliratozás
- vége főcím.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése