2012. május 18., péntek

Feladat

Egy elképzelt TV és online magazinműsor arculati anyagainak kifejlesztése és a folyamat bemutatása. Kötelező elemek:
  1. blog létrehozása, témához illeszkedő fejléccel
  2. fotók - minimum 50 százaléka saját készítésű
  3. mozgóképes elemek – főcím, feliratozás, vége főcím
  4. logó, logó használatának szabályai
  5. arculati tipográfia
  6. arculati színrendszer
  7. levélpapír, vagy egy másik kommunikációs felület
  8. névjegykártya, vagy egy másik kommunikációs felület
  9. az arculat kialakulásának menete, vázlatok, ötletek is.
A Decanter egy elképzelt bor-, és élménymagazin, amelynek mozgóképes arculati rendszerét valósítottam meg. A minőségi borfogyasztással, a kapcsolódó gasztronómiai és kulturális élményekkel foglalkozik - borvacsorák, fesztiválok, pincelátogatások során – érthető, szórakoztató formában, mégis egyfajta edukációs célzattal próbálja a nézők ízlését, gondolkodásmódját kibővíteni és terelni.
A Decanter egy heti rendszerességgel megjelenő 30 perces TV magazinműsor, alkalmanként 3 fő témával foglakozik:
  1. a borász (elsősorban másod-, harmadgenerációs fiatal borászokkal és boraikkal ismerkedünk meg)
  2. a kapcsolódó ismeretek (miért? típusú kérdések, eredet, terroir, pincészet, szőlőfajta, környék)
  3. gasztro-, és kulturális élmények (pl. somalier-, konyhafőnök-, klubok-, fesztiválok ajánlatai, mit - mivel? mivel ne? kérdéskörök)
A kreatív koncepció fiatalos mind elemeiben, mind színvilágában, de bíboros színei és a háttér textúrája hangulatában a borhoz kapcsolódik.
Az arculati kézikönyv az alábbiakat tartalmazza:
  1. logó
  2. névjegykártya
  3. boríték
  4. levélpapír
  5. egyéb kommunikációs elem (CLP)
A mozgóképes arculat tartalma:
  1. főcím animáció
  2. feliratozás
  3. vége főcím.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése