2012. május 18., péntek

A logó

A logó megvalósítása a már korábban megtervezett és elképzelt vizuális folyamat utolsó eleme volt. Mivel amíg a főcímben a megelőző képsorokat nem láttam magam előtt tisztán, a logó sem tudott létrejönni. Először a fejemben összeállt a képsor, amit látni szerettem volna. Olyasmit képzeltem el, ami egyértelműen utal egy borral kapcsolatos műsorra, bemutatja a bor létrejöttének folyamatát, de humán jelenlét nélkül. A folyamat utolsó képében pedig feltűnik maga a Decanter logó és a tagline, ami finoman bemozdul a főcím animációban. A márkajel fontos képi eleme egy sematikus dekanter, ami kiegészülve a felirattal egyértelműen utal a műsor témájára. Alatta a szlogen megjelenése az egészet végképp megmagyarázza.

Sok próbálkozás után Illustrátorban kivitelezett vektorgrafikus megoldást választottam, ami egy sematikus tükrözött dekantálót és mellette a decanter feliratot, illetve a hozzá kapcsolódó szlogent tartalmazza. A kétnyakú stilizált D betűt formázó dekantert az első ötlettől szerettem volna használni, illetve megtartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése